
Efektivní řízení
je pouze
vaše volba

Užijte si
naše benefity

Tretus pořizuje data v reálném čase a automaticky je vyhodnocuje. Díky tomu budete mít vždy aktuální přehled o tom, co se děje na Vašich zakázkách.
Pomůže Vám snížit riziko pochybení Vašich zaměstnanců. Tretus za Vás automaticky vyhodnotí plnění pracovních povinností a zkontroluje docházku. V případě, že dojde k nesrovnalostem, upozorní zodpovědné osoby. Umožňuje také širokou škálu nastavení.
Zjednodušte si komunikaci. Zaznamenávejte incidenty. Propojte ostrahu, úklid a údržbu pomocí Tretu a mějte vše pevně v rukou.
Přehled benefitů→
efektivita
Automatizace, snížení rizika, přehled a další funkce Vám pomůžou zvýšit efektivitu týmu.

Customer care
Implementací to všechno začíná. Pomůžeme Vám z Tretu dostat maximum. Potřebujete nové funkce? Máte je mít.

Komunikace
Jedna data, jedna pravda. Efektivní a transparentní komunikace Vám ušetří starosti.

úspora
Tretus Vám pomůže snížit náklady na kontrolu a řízení Vašich zakázek. Digitalizovat se vyplatí.

na míru
Široká míra přizpůsobení dělá z Tretu všestranný nástroj vhodný pro řízení ostrahy, úklidu, servisních pracovníků a další služeb.

Snížení rizika
Tretus aktivně vybízí k plnění pracovních povinností. Od upozornění strážného k pochůzce, po manažera k vyřešení problému.

automatizace
Díky automatickému sběru a vyhodnocování dat budete mít FM pevně v rukou a ušetříte čas.

Přehled
Vše přehledně na jednom místě. Pochůzky, docházka, incidenty a hlášení. Dostupné kdykoliv a kdekoliv. To nejdůležitější navíc v emailu a SMS.
Přínosy potvrzené praxí
Opravdu to funguje? Samozřejmě! Důkazem jsou naše realizované projekty.

Plná kontrola nad
pochůzkovou činností
Komplex 3 budov, ve kterých sídlí VIP
klientela – klasická obchůzková činnost.

PROBLÉM:
Klient požadoval zlepšit dohled nad pochůzkovou činností ostrahy v komplexu 3 budov. Ostraha je rozdělena na 2 stanoviště, které spadají pod 1 velín. Velín má kromě ostrahy na starosti i správu budovy. Velín doposud mohl kontrolovat ostrahu pouze venkovními kamerami. V garážích a budovách byla možnost kontroly pouze podle výpisu z přístupového systému, což není efektivní způsob.

CÍL:
Mít systém, který bude automaticky vyhodnocovat pochůzkovou činnost a nedostatky reportovat pracovníkům velínu. Pracovníci velínu budou tyto nedostatky bezprostředně ověřovat a řešit.
ŘEŠENÍ:
Na zakázce se implementoval Tretus, se zadanými pravidly pochůzek. Upozornění na nedostatky jsou hlášeny pracovníkům velínu. Pochůzkář je náhodně vyzýván k vykonání pochůzky.

VÝSLEDEK:
Strážní mají přehled, které kontrolní body v rozsáhlém objektu mají kontrolovat, zároveň můžou hlásit nalezené závady, nebo jiné mimořádné události přímo do Tretu. Velín má automaticky vyhodnocený průběh pochůzek. Tretus je upozorňuje na příliš dlouhé a/nebo nekompletní pochůzky. Jejich případné odkládání nebo nevykonání. Pracovníci velínu zkrátili reakční dobu řešení problémů a zvýšili efektivitu svojí práce. Manažer zakázky získal přehled o práci svých podřízených na zakázce.

motivace k plnění
potřebných úkolů
Zakázka v segmentu energetiky. úklid
prašného prostředí po zpracování uhlí.

PROBLÉM:
Klient řešil problém s kontrolou svých pracovníků úklidu. Jednalo se o rozsáhlý objekt, ve kterém byla zvýšená prašnost po zpracování uhlí. Často docházelo k problémům s vykazováním provedeného úklidu odběrateli úklidových služeb. Vzhledem k velikosti objektu bylo velmi obtížné kontrolovat zaměstnance.

CÍL:
Získat přehled o činnosti zaměstnanců a v případě pochyb klienta mít transparentní výkaz úklidů.
ŘEŠENÍ:
Tretus byl využit jako digitální checklist úklidu. Na vybraná místa jsme nainstalovali NFC čipy. Tyto čipy zaměstnanci přečetli terminálem Tretu při zahájení úklidu. Po skončení úklidu pořídili terminálem fotografické hlášení.

VÝSLEDEK:
Manažer zakázky získal přehled o činnosti zaměstnanců. Měl kontrolu nad trváním jednotlivých prací na vybraných úsecích. Dokázal odhalit snahu zaměstnanců neplnit svoje úkoly (zaměstnanci uklidili kousek plochy, kterou vyfotili jako hotovou, manažer pak věděl, na jaké místo může jít, aby zkontroloval odvedenou práci). Vzhledem k tomu, že museli odstranit tyto nedostatky, byly pak motivováni k lepším výkonům. Manažer zakázky získal podklad pro výkaz činnosti pro odběratele.

efektivní dohled nad
pracovním výkazem
Vývoj pro klienta - zlepšení evidence
docházky na zakázkách ostrahy a úklidu.

PROBLÉM:
Klient potřeboval efektivní nástroj ke kontrole docházky. Měl pocit, že dochází k netransparentnímu vykazování odpracovaných hodin. Kontrola této skutečnosti byla zdlouhavá a zdržovala personální oddělení.

CÍL:
Zefektivnit kontrolu evidence docházky, kterou mu jeho dosavadní systém neumožňoval
ŘEŠENÍ:
Vývoj nového balíků funkcí, který pomáhal automaticky sledovat nastavené počty lidí na směnách a pomohl vytvářet podklady pro evidenci docházky. V případě odchylek upozornil manažera, který mohl okamžitě reagovat.

VÝSLEDEK:
Personální oddělení zvýšilo efektivitu při zpracování a kontrole docházky. Ve spojení s dalšími funkcemi Tretu, pomohl manažerům zvýšit kvalitu služby na zakázkách a transparentně vykazovat práci. Po implementaci se minimalizoval čas kontroly výkazu a kvality služby jak na straně zákazníka, tak na straně klienta.
Zkušenosti klientů
Komu jsme již pomohli
Máte dotaz k našim službám?
Ozvěte se nám.